duminică, 23 decembrie 2012

Stiinta succesului...

...sau de ce avem nevoie de exemplul altora.

Sincer, nu prea sunt adeptul clipurilor si mesajelor motivationale. Astazi insa s-a dovedit ca tot ceea ce stiam eu despre viata si cum trebuie traita este aproape in intregime eronat. Cred ca nici cafeaua nu o sa o mai pot savura cu aceeasi placere. Defapt, de ce beau eu cafea dimineata? Cine ma pune sa aprind si o tigara? (ei hai ca asta cu tigara merita schimbata, dar sa nu deviem acu de la subiect).

Asa imi trebuie daca in loc sa ma uit la teve la emisiuni de viata, adevarate reality-show-ri ce nu pot decat sa te inspire, sa te faca sa iti gasesti acel scop lipsa, sa iti umpli golul acela imens din viata. Pfff... ce pacat ca nu avem echipa de fotbal in oras, ...ma faceam si io suporter adevarat si imi gaseam o familie unde toate problemele dispareau.

In loc sa ma plang de probleme as putea sa ...eh, am si eu momentele mele.

Dar ajunge cu vorba ca trece timpul si uitam rezultatul, asa ca va las si pe voi sa va dumiriti singuri de ceea ce ar trebui sa faceti in viata. Dati cu Ler, ca la toti ni-i greu.



Niciun comentariu: