miercuri, 31 august 2011

Cu gandu' la bicicleta...

 ...sa nu zici ca nu e bine sa cetesti ziarele la o cafea

Da... chiar cu gandu' la bicicleta, ca de vreo doua saptamani am uitat de ea legata intr-o curte la un amic. sta bine, ca am mai vazut-o pe fuga din masina. Si daca ar fi departe de mine as zice ca mi-a fi lene sa merg dupa ea s-o mai scot la plimbare, dar deh... sa trecem peste scuze cu timp sau lene.
Am tot auzit de programul Raiffeisen Comunitati si dorinta lor de a sustine diferite proiecte.

Bebe, Tudor si Rares au demarat de ceva vreme un asemenea proiect ce l-au numit Bicicleta zilnica, proiect ce a trecut cu bine de prima faza a selectiilor. Spor la treaba baieti! ...si succes, ca poate oi mai scoate si io bicicleta la plimbare si nu ar mai trebui sa caut vreun gard sau stalp s-o leg.
Iar de-oi avea ceva timp poate dau si o mana de ajutor, sa stiu pe unde mi-as putea uita bicicleta.



Niciun comentariu: